بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
22:18
جمعه 1 خرداد 1394

بازیابی تمامی فرمت های پاک شده با EASEUS Data Recovery Wizard Professional 5.6.1

Professional data recovery نرم افزاری است که کاملا با دیسک های داینامیک منطبق شده است.حتی انطباق این نرم افزار با لینوکس مثال زدنی است.از این به بعد کاربران کامپیوتر تمام مشکلات از دست دادن داده ها را به فراموش می سپارند.کار های شگفت انگیز بر روی فرمت فایل هایی که قابلیت بازیابی دارند تمام الگوریتم های اختصاصی این نرم افزر است. بازیابی فایل ها و یا اطلاعات از دست رفته که عوامل مختلفی سبب آن بوده اند ، مانند از دست دادن پارتیشن و یا صدمه دیدن آن و .. در حیطه کاری این نرم افزار گنجانده شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1030
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,
امیر حسین پاشا
13:32
پنج شنبه 6 آذر 1393

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final

 

password نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final لینک دانلود – ۲۲ مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1315
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,
بازدید : 1315
امیر حسین پاشا
13:31
پنج شنبه 6 آذر 1393

Recover My Files نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

 

Recover My Files 5.2.1.1964 نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده Recover My Files 5.2.1.1964

 

password نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده Recover My Files 5.2.1.1964رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده Recover My Files 5.2.1.1964 لینک دانلود – ۳۲ مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1285
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,
بازدید : 1285
امیر حسین پاشا
13:31
پنج شنبه 6 آذر 1393

در اینترنت نرم افزار های بازیابی اطلاعات زیادی قابل دانلود هستند ولی اکثر شان ممکن است نیاز شما را برطرف نکنند و شما را به مقصود تان نرسانند .Handy Recovery نرم افزاری بسیار کم حجم با رابط کاربری آسان برای کاربران آماتوری است که میخواهند فایل های خود را بازگردانی کنند. Handy Recovery قادر به بازیابی انواع فایل هایی است که به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها، مشکلات سیستم و هارد، ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یک پارتیشن حذف شده اند می باشد. نرم افزار مذکور با پشتیبانی از فرمت های سیستمی از قبیل FAT 12/16/32/64(ExFAT), NTFS/NTFS 5 + EFS, HFS/HFS به شما کمک میکند اطلاعات پاک شده خود را در کمترین زمان بازگردانی کنید. یکی از مفید ترین ویژگی های نرم افزار Handy Recovery قابلیت Explorer مانند آن است که به شما امکان کاوش در هاردتان و در میان فایل ها و پوشه ها را می دهد .

 

Handy Recovery 5.5 نرم افزار بازیابی فایل ها Handy Recovery 5.5

 

password نرم افزار بازیابی فایل ها Handy Recovery 5.5رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بازیابی فایل ها Handy Recovery 5.5 لینک دانلود – ۲ مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1319
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,
بازدید : 1319
امیر حسین پاشا
13:30
پنج شنبه 6 آذر 1393

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و تست کنید.

 

Passware Kit Forensic 13.5.8557 نرم افزار بازیابی پسورد ها Passware Kit Forensic 13.5.8557

 

password نرم افزار بازیابی پسورد ها Passware Kit Forensic 13.5.8557رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار بازیابی پسورد ها Passware Kit Forensic 13.5.8557 لینک دانلود – ۱۵۰ مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1291
موضوعات مرتبط: نرم افزار بازیابی , ,
بازدید : 1291

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر